Voorbereiding 1 - Reisverslag uit Naarden, Nederland van Wellantcollege Naarden - WaarBenJij.nu Voorbereiding 1 - Reisverslag uit Naarden, Nederland van Wellantcollege Naarden - WaarBenJij.nu

Voorbereiding 1

Blijf op de hoogte en volg Wellantcollege

02 Juni 2014 | Nederland, Naarden

Wie?
Justin Bos (15, klas 3a), Melanie Groenewold (16, klas 3e), Jasmijn Haringman (16, klas 3c), Danique Kroon (15, klas 3b), Stan van Os (15, klas 3d) en Kyra van Opijnen (41, docent bloem en kunstklas).

Bestemming?
Tsjechië, 6 dagen in juni. Uitwisseling tussen Naarden en Uhersky Brod.

Hoe?
Melanie: ‘We gaan eerst met het vliegtuig vanuit Schiphol naar Praag en van Praag gaan we nog 3 uur met de trein naar Uhersky Brod. Het lijkt me super leuk om te gaan vliegen, heb het zelf nog maar 1 keer gedaan dus ik heb daar best wel zin in’.
Danique: ‘We vertrekken op woensdag 11 juni 2014’.
Jasmijn: ‘Uhersky Brod is onze eindbestemming’.

Voorbereiding?
Danique: ‘We bereiden ons voor door op een aantal afgesproken datums met elkaar dingen te overleggen en te regelen, verder kijken we thuis op internet voor informatie’.
Jasmijn: ‘Zoals Engelse woordjes nog beter leren en wat simpele Tsjechische woorden’.
Kyra: ‘We zijn de voorbereidingen gestart met een informatieavond voor de leerlingen en hun ouders. Daarnaast hebben we regelmatig contact met de gemeente Naarden, de onderwijs wethouder komt ons uitzwaaien’.

Waar verheugen jullie je het meest op?
Justin: ‘Ik kijk er naar uit om naar Tsjechië te gaan en om een leuke ervaring tegemoet te gaan met de rest, de school lijkt het me leukst om naar toe te gaan vanwege hun technologie.
Melanie: “Het is toch wel een uitdaging om naar zo'n land te gaan. Ik ben er zelf nog nooit geweest dus ik had er meteen zin in. Ik verheug me heel erg op de school die we gaan bezoeken en hoe het land er zelf uitziet’.
Danique: ‘Ik verheug mij het meest om Tsjechië voor het eerst eens zelf te zien. Ben ook erg benieuwd waar ik aan zal moeten wennen (betalen met de kroon/het eten/bepaalde gewoontes). Het lijkt mij een erg leerzame reis en zal er vast en zeker met een blije glimlach naar terug kijken’.
Jasmijn: ‘Ik verheug me het meest op de heenreis. Daar verheug ik me op omdat we dan voor het eerst zonder ouders gaan en met mensen waar ik nooit zo snel mee op vakantie zou gaan dus is het
eigenlijk een beetje een ontdekkingsreis!
Stan: Ik ben erg benieuwd naar de gewoontes van het land. Daarnaast heb ik er heel veel zin in om met deze groep weg te gaan.
Kyra: ‘Het lijkt mij een geweldige ervaring om met 5 leerlingen op pad te gaan. Ik ben erg nieuwsgierig naar de school, maar ook het bezoek naar Praag spreekt mij erg aan. Praag is namelijk een prachtige stad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Naarden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2014

Dag 6(de terug reis)

17 Juni 2014

Dag 6 (de laatste dag)

16 Juni 2014

Mijn verslag, Jasmijn

15 Juni 2014

Dag 5

15 Juni 2014

Dag 4 deel 2
Wellantcollege

Wie? Justin Bos (15, klas 3a), Melanie Groenewold (16, klas 3e), Jasmijn Haringman (16, klas 3c), Danique Kroon (15, klas 3b), Stan van Os (15, klas 3d) en Kyra van Opijnen (41, docent bloem en kunstklas). Bestemming? Tsjechië, 6 dagen in juni. Uitwisseling tussen Naarden en Uhersky Brod. Hoe? Melanie: ‘We gaan eerst met het vliegtuig vanuit Schiphol naar Praag en van Praag gaan we nog 3 uur met de trein naar Uhersky Brod. Het lijkt me super leuk om te gaan vliegen, heb het zelf nog maar 1 keer gedaan dus ik heb daar best wel zin in’. Danique: ‘We vertrekken op woensdag 11 juni 2014’. Jasmijn: ‘Uhersky Brod is onze eindbestemming’. Voorbereiding? Danique: ‘We bereiden ons voor door op een aantal afgesproken datums met elkaar dingen te overleggen en te regelen, verder kijken we thuis op internet voor informatie’. Jasmijn: ‘Zoals Engelse woordjes nog beter leren en wat simpele Tsjechische woorden’. Kyra: ‘We zijn de voorbereidingen gestart met een informatieavond voor de leerlingen en hun ouders. Daarnaast hebben we regelmatig contact met de gemeente Naarden, de onderwijs wethouder komt ons uitzwaaien’. Waar verheugen jullie je het meest op? Justin: ‘Ik kijk er naar uit om naar Tsjechië te gaan en om een leuke ervaring tegemoet te gaan met de rest, de school lijkt het me leukst om naar toe te gaan vanwege hun technologie. Melanie: “Het is toch wel een uitdaging om naar zo'n land te gaan. Ik ben er zelf nog nooit geweest dus ik had er meteen zin in. Ik verheug me heel erg op de school die we gaan bezoeken en hoe het land er zelf uitziet’. Danique: ‘Ik verheug mij het meest om Tsjechië voor het eerst eens zelf te zien. Ben ook erg benieuwd waar ik aan zal moeten wennen (betalen met de kroon/het eten/bepaalde gewoontes). Het lijkt mij een erg leerzame reis en zal er vast en zeker met een blije glimlach naar terug kijken’. Jasmijn: ‘Ik verheug me het meest op de heenreis. Daar verheug ik me op omdat we dan voor het eerst zonder ouders gaan en met mensen waar ik nooit zo snel mee op vakantie zou gaan dus is het eigenlijk een beetje een ontdekkingsreis! Stan: Ik ben erg benieuwd naar de gewoontes van het land. Daarnaast heb ik er heel veel zin in om met deze groep weg te gaan. Kyra: ‘Het lijkt mij een geweldige ervaring om met 5 leerlingen op pad te gaan. Ik ben erg nieuwsgierig naar de school, maar ook het bezoek naar Praag spreekt mij erg aan. Praag is namelijk een prachtige stad.

Actief sinds 20 Mei 2014
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 7266

Voorgaande reizen:

20 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: